barnhemmet .

Hejhej ! jag sitter häe med patricia bredvid mig. Jag vakna rätt sent ju så jag fixa mig och sånt till typ klockan 5 haha då kom patricia och mirjam hit och vi gick upp på mitt tak men man måste gå till vinden och dom blev feeeett rädda! haha seriöst dom SKREK :P för ljuset släktes av sig själv ;s a men iaf sen åkte mirjam hem typ vid åtta eller nåt, sen åt jag och vi gick ut och gick till massa affärer men alla va stängda -_- så vi köpet på filmkedjan eller va det heter lite grejer :) och sen såg vi på barnhemmet ! den va verkligen inte läskig :s varför säger alla det ? haha aja.. fatta typ inte sl utet så bra menmen ^^ Vi ska se på Twilight också ;) sen kanske nån mer. Imorn ska jag och patricia typ till stan tror jag ? sen kanske jag och patricia sova hos ida :) men här är en bild på patricia, jag sara. Skriver mer sen! Ciao / Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta !

2009-01-03 @ 20:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0